Course Details

Course Information Package

Course Unit TitleMASTER DISSERTATION II
Course Unit CodeADE106
Course Unit DetailsMEd Adult Education (Postgraduate Assignment) -
Number of ECTS credits allocated10
Learning Outcomes of the course unitBy the end of the course, the students should be able to:
  1. Αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας για να είναι σε θέση να συνεργαστούν σε τακτική βάση με το Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής για τη συγγραφή μιας αποτελεσματικής εισαγωγής στο επιλεγόμενο θέμα.
  2. Αναγνωρίζουν, οργανώνουν και παρουσιάζουν ερευνητικές πληροφορίες σχετικές με το θέμα το οποίο είχε επιλεγεί σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής.
  3. Επιδεικνύουν ικανότητα συγγραφής της Μεταπτυχιακής τους Διατριβής χρησιμοποιώντας το στυλ συγγραφής APA.
  4. Οργανώνουν την εργασία τους γύρω από τη Διατριβή, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται από τον Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής για τη συγγραφή της βιβλιογραφικής επισκόπησης και επιδεικνύουν ικανότητες συμπερίληψης όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με το επιλεγόμενο θέμα.
  5. Οργανώνουν την εργασία τους γύρω από τη Διατριβή, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται από τον Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής για τη συγγραφή της βιβλιογραφικής επισκόπησης και επιδεικνύουν ικανότητες συμπερίληψης όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με το επιλεγόμενο θέμα.
  6. Ακολουθούν την ερευνητική μεθοδολογία η οποία έχει συμφωνηθεί με τον Σύμβουλο τους, για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η εισαγωγή, η βιβλιογραφική επισκόπηση και η μεθοδολογία της έρευνας.
  7. Καταγράφουν, υπολογίζουν/αναλύουν, οργανώνουν και παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας τους.
  8. Συζητούν τα αποτελέσματα της έρευνας και εξηγούν τη σημασία τους.
  9. Συνδέουν τα αποτελέσματα με τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών, κάνουν τη συσχέτιση και γενικεύουν τα αποτελέσματα τους, σύμφωνα με το δείγμα της έρευνας και τον πληθυσμό τον οποίο αφορά.
Mode of DeliveryFace-to-face
PrerequisitesNONECo-requisitesNONE
Recommended optional program componentsNONE
Course Contents
1. Το στυλ συγγραφής Διπλωματικής Διατριβής APA.  
2. Η σημασία της συγγραφής "ελκυστικής" εισαγωγής η οποία να κινεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Ποιο θέμα πραγματεύεται η εργασία; Ποιος είναι ο σκοπός της έρευνας; Συγγραφή ερευνητικών ερωτημάτων κα υποθέσεων. Ποια η σημασία της συγκεκριμένης έρευνας; 
3. Διερεύνηση, οργάνωση και σύνθεση της σχετικής βιβλιογραφίας, επιδεικνύοντας  την ικανότητα να δώσουν στον αναγνώστη να καταλάβει τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το συγκεκριμένο θέμα. 
4. Διαχωρίσουν τη βιβλιογραφική επισκόπηση σε ενότητες και υποενότητες, σύμφωνα με το διάγραμμα το οποίο ετοιμάστηκε σε συνεργασία με το Σύμβουλο της Μεταπτυχιακής Διατριβής. . 
5. Κατανόηση της μεθοδολογίας της έρευνας. Επιλογή του εργαλείου εκείνου, που θα δώσει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα. Ο πληθυσμός και το δείγμα της έρευνας. Εξασφάλιση άδειας διεξαγωγής έρευνας στο σχολείο, στον σύλλογο ή αλλού. Διαδικασία παράδοσης-παραλαβής των ερωτηματολογίων στους συμμετέχοντες. Οργάνωση/διαχείριση των δεδομένων.
6. Η σημασία της συνεργασίας σε συστηματική βάση με το Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής, για τη συγγραφή των αποτελεσμάτων και της συζήτησης της έρευνας. 
7. Καταγραφή, υπολογισμός/ανάλυση, οργάνωση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Χρήση της Excel για την καταγραφή δεδομένων. Χρήση της SPSS για στατιστική ανάλυση.      
8. Συζήτηση των αποτελεσμάτων της έρευνας και επεξήγηση της σημασίας τους.  
9. Συσχέτιση των αποτελεσμάτων της έρευνας με τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών. Γενίκευση των αποτελεσμάτων ανάλογα με το δείγμα της έρευνας και τον πληθυσμό τον οποίο αφορά. 

Recommended and/or required reading:
Textbooks
  • Locke, L.F., Spirduso, W.W., & Silverman, S. (2007). Proposals that Work: A Guide for Planning Dissertations and Grant Proposals (5th edition). Thousand Oaks.
  • American Psychological Association (2010). Publication Manual (6th Edition). American Psychological Association. Washington DC.
  • Locke, L.F., Spirduso, W.W., & Silverman, S. (1998). Reading and Understanding Research. Sage.
  • Παπαναστασίου, Κ & Παπαναστασίου, Ε. (2005). Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αυτοέκδοση.
References
    Planned learning activities and teaching methodsΟ φοιτητής σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Μεταπτυχιακής Διατριβής, καθοδηγείται για τη συμπλήρωση της εισαγωγής, της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της μεθοδολογίας, των αποτελεσμάτων και της συζήτησης της έρευνας στο επιλεγόμενο θέμα. Προγραμματίζονται τακτικές συναντήσεις με το Σύμβουλο Μεταπτυχιακής  Διατριβής κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, για να παραμείνει ο φοιτητής στο σωστό δρόμο και να δουλεύει συστηματικά για την ολοκλήρωση της εργασίας του. 
    Assessment methods and criteria
    Thesis100%
    Language of instructionGreek
    Work placement(s)NO

     Εκτύπωση  Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο