Course Details
Course Information Package
Course Unit Title | RESEARCH IN HEALTH EDUCATION AND HEALTH PROMOTION | ||||||||||
Course Unit Code | HEP552 | ||||||||||
Course Unit Details | MSc Health Education and Health Promotion (Required Courses) - | ||||||||||
Number of ECTS credits allocated | 10 | ||||||||||
Learning Outcomes of the course unit | By the end of the course, the students should be able to:
| ||||||||||
Mode of Delivery | Face-to-face | ||||||||||
Prerequisites | NONE | Co-requisites | NONE | ||||||||
Recommended optional program components | NONE | ||||||||||
Course Contents | Οι βασικές θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι: - Τι είναι επιστήμη. Τι είναι έρευνα. Είδη έρευνας. Φιλοσοφική βάση και αρχές διαφόρων μορφών έρευνας και ειδικότερα κοινωνικής έρευνας. Ποσοτική έρευνα, ποιοτική έρευνα καιτριγωνοποίησή τους. Μελέτη περίπτωσης και έρευνα δράσης. - Ηθικά και νομικά ζητήματα κατά τη διεξαγωγή έρευνας. Σεβασμός προσωπικών δεδομένων. - Στάδια διεξαγωγής έρευνας. Καθορισμός προβλήματος, βιβλιογραφική ανασκόπηση, υποθέσεις, ερευνητικά ερωτήματα, αναγκαιότητα και σημασία της έρευνας. - Δειγματοληψία.Αντιπροσωπευτικότητα δείγματος. - Μέσα συλλογής δεδομένων. Κριτήρια επιλογής εργαλείου. Μέθοδος της τριγωνοποίησης των εργαλείων. - Ετοιμασία ερωτηματολογίου. Εγκυρότητα και Αξιοπιστία. - Είδη συνέντευξης, διεξαγωγή συνέντευξης. Εγκυρότητα και αξιοπιστία. - Μελέτη περίπτωσης και έρευνα δράσης. - Στατιστική ανάλυση με τη χρήση του SPSS (περιγραφική στατιστική, συντελεστής συσχέτισης, παραγοντική ανάλυση, σύγκριση μέσων όρων), του προγράμματος R και των EQS, MPlus (επιβεβαιωτική ανάλυση και δυναμικά μοντέλα ανάπτυξης). - Δομή και περιεχόμενο μιας ερευνητικής αναφοράς. | ||||||||||
Recommended and/or required reading: | |||||||||||
Textbooks |
| ||||||||||
References |
| ||||||||||
Planned learning activities and teaching methods | Πριν από κάθε συνάντηση θα καλούνται οι φοιτητές να μελετούν επιστημονικά κείμενα που πραγματεύονται το υπό συζήτηση θέμα. Στη συνάντηση θα γίνεται θεωρητική παρουσίαση του θέματος θα ανατίθεται ομαδική πρακτική εργασία στην τάξη η οποία θα συζητείται στη συνέχεια. Οι πρακτικές αυτές εργασίες θα έχουν τη μορφή κριτικής σε ερευνητικές προσεγγίσεις που θα παρουσιάζονται ή θα έχουν μελετήσει οι φοιτητές και τη μορφή επίλυσης προβλήματος σε μία κατάσταση που θα τους παρουσιάζεται και θα καλούνται να προτείνουν λύσεις. Οι καταστάσεις αυτές μπορούν να αφορούν στο σύνολο ενός συγκεκριμένου πληθυσμού ή τη μελέτη κάποιας ειδικής περίπτωσης. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στην κριτική προσέγγιση της διερεύνησης θεμάτων στο μακρο-επίπεδοκαι στην ανάπτυξη ερευνών δράσης στο μικρο-επίπεδο. Μετά το τέλος της συνάντησης οι φοιτητές θα καλούνται να μελετήσουν πρόσθετα επιστημονικά κείμενα και να ανταλλάξουν διαδικτυακά απόψεις σε σχέση με συγκεκριμένα θέματα που θα αφορούν στο υπόμελέτη θέμα. | ||||||||||
Assessment methods and criteria |
| ||||||||||
Language of instruction | Greek | ||||||||||
Work placement(s) | NO |