SPORTS OFFICE GOES ONLINE

Το Πανεπιστήμιο Frederick προσφέρει δωρεάν εβδομαδιαία εξ αποστάσεως προγράμματα εκγύμνασης. Για να συμμετέχετε κάντε κλικ εδώ.

Frederick University offers free online fitness classes. To join click here.

 

Online fitness schedule

Total Body Functional Training

Εκγύμναση ολόκληρου του σώματος, χωρίς εξοπλισμό, για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συνδυάζει ασκήσεις ενδυνάμωσης, αερόβια άσκηση και ασκήσεις ευλυγισίας για να σε κρατήσει σε καλή φυσική κατάσταση έστω κι αν περνάς πολλές ώρες στο σπίτι.

Κάθε Τετάρτη, 15:00-15:45

Χαράλαμπος Πηλαβάκης, Fitness Instructor / Φοιτητής του προγράμματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Για να συμμετέχετε κάντε κλικ εδώ.

 

Full-body workout, without the need of any equipment, tailored for all fitness levels. A complete training program that combines strength, cardio and flexibility exercises to keep you strong and fit while at home.

Every Wednesday, 15:00-15:45

Charalambos Pilavakis, Fitness Instructor and student of the Physical Education and Sports Sciences program.

To join click here.

 

Yoga Class

Ασκήσεις γιόγκα με στόχο την βελτίωση της μυϊκής ελαστικότητας και ευλυγισίας του σώματος, τη βελτίωση της αναπνοής και τη χαλάρωση του μυαλού. Η γιόγκα είναι μια ολιστική μορφή άσκησης που μπορεί να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το στρες και το άγχος..

Κάθε Τετάρτη, 16:00 - 16:40

Νικόλ Ιωαννίδη, Εκπαιδεύτρια Yoga

Για να συμμετέχετε κάντε κλικ εδώ.

 

Yoga Class

Yoga is a type of exercise in which you move your body into various positions in order to become more fit or flexible, to improve your breathing, and to relax your mind. Yoga is a philosophy which first developed in India, in which physical exercises and meditation are believed to help people to become calmer and united in spirit with God. Is a mind-body practice that can help you manage stress and anxiety.

Every Wednesday, 16:00 - 16:40

Nicole Ioannidis, Yoga instructor

To join click here.

 

Pilates Mat

Το Pilates Mat είναι ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα το οποίο βοηθά το σώμα να επανέλθει σε μυϊκή ισορροπία. Το ασκησιολογιο του δίνει έμφαση στην εσωτερική ενδυνάμωση των μυών του σώματος και στην δημιουργία ενός δυνατού κορμού. Με έμφαση στη σταθεροποίηση των μυών ολόκληρου του σώματος, μειώνονται οι πιθανότητες επιβάρυνσης στις αρθρώσεις σας και στις πιθανότητες τραυματισμού. Βοηθητικό για όσους έχουν προβλήματα στη μέση, την πλάτη τον αυχένα και τα γόνατα.

Κάθε Τρίτη & Πέμπτη, 19:30-20:10

Έλενα Λούβαρη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ,Εκπαιδεύτρια  Pilates

Για να συμμετέχετε κάντε κλικ εδώ.

 

Pilates Mat

Pilates balances the body, creating both strength and length. With a focus on stabilizing muscles, your joints will become better supported decreasing the chance of injury. We also work on those 'mirror muscles' – arms, bums and tummy - for a total body workout.

Every Tuesday & Thursday, 19:30-20:10

Elena Louvari, Ph.Ed.Teacher-Pilates Instructor

To join click here.