STAFF
PROFILE

Dr. Nansia Kyriacou
Lecturer

Dr. Nansia Kyriacou

Department
Education
Post
Email
dledu.kn at frederick.ac.cy
Short CV

Η Δρ Νάνσια Κυριάκου είναι Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Frederick. Είναι η συντονίστρια του Διαπανεπιστημιακού μεταπτυχιακού προγράμματος Διαπολιτισμικές Σπουδές και η Ελληνική ως 2η/ξένη γλώσσα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στην Έρευνα Διδασκαλίας Γλωσσών (από το Πανεπιστήμιο του Cambridge) και στην Εκπαιδευτική Έρευνα (από το Πανεπιστήμιο του Εxeter). Στη διδακτορική της διατριβή μελέτησε τη γλωσσική χρήση εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών που έχουν τα Ελληνικά ως Επιπρόσθετη Γλώσσα. Είναι κάτοχος του τίτλου AHEA για διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα ενώ συντονίζει το Ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο, Erasmus+ KA2, «Επαναπροσδιορίζοντας τις γενικές τάξεις», (Reinventing MAinstream Classrooms, REMAC). Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικό (ψηφιακό και έντυπο) υλικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/επιπρόσθετης για παιδιά αλλά και ενήλικες ενώ συμμετείχε στη δημιουργία του σχολικού εγχειριδίου διδασκαλίας της Ελληνικής ως 2ης γλώσσας για τις ενισχυτικές τάξεις, «Ελληνικά στο σχολείο, Επίπεδο Α2». Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με θέματα διγλωσσίας, πολυγλωσσίας, διδιαλεκτισμού, αναδυόμενου γραμματισμού, διδακτική και αξιολόγηση της γλώσσας. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 επιμορφώσεις σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου αλλά και στην Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια, δημοσιεύοντας πρακτικά συνεδρίων, ακαδημαϊκά άρθρα και κεφάλαια σε εκπαιδευτικούς τόμους.

Η Δρ Νάνσια Κυριάκου είναι Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Frederick. Είναι η συντονίστρια του Διαπανεπιστημιακού μεταπτυχιακού προγράμματος Διαπολιτισμικές Σπουδές και η Ελληνική ως 2η/ξένη γλώσσα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στην Έρευνα Διδασκαλίας Γλωσσών (από το Πανεπιστήμιο του Cambridge) και στην Εκπαιδευτική Έρευνα (από το Πανεπιστήμιο του Εxeter). Στη διδακτορική της διατριβή μελέτησε τη γλωσσική χρήση εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών που έχουν τα Ελληνικά ως Επιπρόσθετη Γλώσσα. Είναι κάτοχος του τίτλου AHEA για διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα ενώ συντονίζει το Ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο, Erasmus+ KA2, «Επαναπροσδιορίζοντας τις γενικές τάξεις», (Reinventing MAinstream Classrooms, REMAC). Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικό (ψηφιακό και έντυπο) υλικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/επιπρόσθετης για παιδιά αλλά και ενήλικες ενώ συμμετείχε στη δημιουργία του σχολικού εγχειριδίου διδασκαλίας της Ελληνικής ως 2ης γλώσσας για τις ενισχυτικές τάξεις, «Ελληνικά στο σχολείο, Επίπεδο Α2». Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με θέματα διγλωσσίας, πολυγλωσσίας, διδιαλεκτισμού, αναδυόμενου γραμματισμού, διδακτική και αξιολόγηση της γλώσσας. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 επιμορφώσεις σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου αλλά και στην Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια, δημοσιεύοντας πρακτικά συνεδρίων, ακαδημαϊκά άρθρα και κεφάλαια σε εκπαιδευτικούς τόμους.

Go back