MEd in Physical Education
Course Information Package
Course Unit Title | TRAINING IN DEVELOPMENTAL AGES | ||||||
Course Unit Code | PES551 | ||||||
Course Unit Details | MSc Physical Education and Sports (Required Courses) - | ||||||
Number of ECTS credits allocated | 10 | ||||||
Learning Outcomes of the course unit | By the end of the course, the students should be able to:
| ||||||
Mode of Delivery | Face-to-face | ||||||
Prerequisites | NONE | Co-requisites | NONE | ||||
Recommended optional program components | NONE | ||||||
Course Contents | 1. Εισαγωγή στις βασικές έννοιες της προπόνησης
2. Σχεδιασμός προπόνησης νεαρών αθλητών από μεθοδική σκοπιά και από πλευράς περιεχομένων
3. Ανάπτυξη και εξέλιξη: Σωματικό μέγεθος και ανάπτυξη οστών, σεξουαλική ωρίμανση, δεκτικότητα στην επιβάρυνση, διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών Βαθμίδες ανάπτυξης – Βιολογική και χρονολογική ηλικία, σχέση μεταξύ βιολογικής ανάπτυξης και ικανότητας απόδοσης στον αθλητισμό
4. Αθλητικό ταλέντο- Ανίχνευση, επιλογή και αξιοποίηση τόσο στο εξωτερικό όσο και στα κυπριακά δεδομένα
5. Σχεδιασμός – Περιοδικότητα της προπόνησης στην παιδική και εφηβική ηλικία
6. Ιδιαιτερότητες κατά την ανάπτυξη των παιδιών και των έφηβων και κατά την προπόνηση τεχνικής στα αναπτυξιακά στάδια
7. Προπόνηση Αερόβιας- Αναερόβιας αντοχής – ιδιαιτερότητες στην παιδική και εφηβική ηλικία
8. Προπόνηση ταχύτητας – ιδιαιτερότητες στην παιδική και εφηβική ηλικία
9. Προπόνηση δύναμη: Εσφαλμένες αντιλήψεις σχετικά με την προπόνηση δύναμης, ένταξη των ασκουμένων στην προπόνηση δύναμης. προπόνηση δύναμης – ιδιαιτερότητες στην παιδική και εφηβική ηλικία.
10. Ανάπτυξη – προπόνηση συναρμοστικών ικανοτήτων
11. Λειτουργική γυμναστική – χαρακτήρας λειτουργικών ασκήσεων ευκινησίας
12. Αξιολόγηση των φυσικών και συναρμοστικών ικανοτήτων στην παιδική και εφηβική ηλικία
| ||||||
Recommended and/or required reading: | |||||||
Textbooks |
| ||||||
References |
| ||||||
Planned learning activities and teaching methods |
Μέσα από διαλέξεις και συζητήσεις στην τάξη, ανάλογα με το θέμα της ημέρας,οι φοιτητές αφομοιώνουν τις βασικές αρχές στον αθλητισμό, ιδιαίτερα στηνπαιδική, προεφηβική και εφηβική ηλικία. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να φέρουνστην τάξη προσωπικές κινητικές εμπειρίες από τα παιδικά, προεφηβικά και εφηβικάτους χρόνια και εμπλέκονται στηδιεκπεραίωση του μαθήματος, με την συζήτηση και την παρουσίαση τωνιδιαιτεροτήτων κάθε ηλικίας. | ||||||
Assessment methods and criteria |
| ||||||
Language of instruction | Greek | ||||||
Work placement(s) | NO |