Menu
logo
icon-search Search
icon-close
Menu
FIND A COURSE STUDENT HOME
    EN GR
icon-close
  • FU LOGO
  • Student Home
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Χαιρετισμός από τον Πρύτανη
    • Ποιοι είμαστε
      • Αποστολή και Όραμα
      • Φοιτητοκεντρική προσέγγιση
      • Επιτεύγματα και Διακρίσεις
      • Αναγνώριση και Πιστοποιήσεις
      • Our Story
    • Διοίκηση
    • Πολιτικές
    • Σχολές και Τμήματα
      • Πολυτεχνική Σχολή
      • Σχολή Νομικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων
      • Σχολή Τεχνών, Επικοινωνίας και Πολιτισμικών Σπουδών
      • Σχολή Επιστημών Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
    • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Ανθρώπινο Δυναμικό
      • Ακαδημαϊκό προσωπικό
      • Διοικητικό προσωπικό
    • Προσήλωση στη βιωσιμότητα
      • Στρατηγική & Επιδόσεις
      • Πολιτικές
      • Επιτεύγματα
      • Η Επιτροπή
      • Βραβεία Βιωσιμότητας
    • Θέσεις εργασίας
    • Media
  • Σπουδές
    • Γιατί στο Πανεπιστήμιο Frederick
    • Επιλογή προγράμματος σπουδών
    • Προγράμματα Σπουδών και Κατάρτισης
      • Πτυχιακά Προγράμματα
      • Μεταπτυχιακά Προγράμματα
      • Εξ Αποστάσεως Προγράμματα
      • Προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης
    • Δίδακτρα και Υποτροφίες
    • International students
    • Διαδικασία Εισδοχής
    • Διαμονή
  • Εξ αποστάσεως σπουδές
    • Σπουδάζοντας εξ αποστάσεως
    • Εξ Αποστάσεως Προγράμματα Σπουδών
    • Οργανόγραμμα
    • Επικοινωνία
    • Συνήθεις ερωτήσεις
  • Έρευνα & Διασύνδεση
    • Frederick Research Center
    • Ερευνητικές Ομάδες
    • Ερευνητικά Έργα
    • Νέα από την Έρευνα
    • Διασύνδεση με τη Βιομηχανία
  • Φοιτητική ζωή
    • Πρώτα Βήματα
    • Η Ζωή στην Πόλη
    • Αθλητικοί & Φοιτητικοί Όμιλοι
    • Πρακτική Εμπειρία
    • Υποδομές
    • Κινητικότητα
    • Φοιτητικές Εκπτώσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ισότητα στην εκπαίδευση των τομέων STEM για όλα τα παιδιά

January 24th, 2024
Share: Share on Facebook Share on Twitter

Πρόσκληση σε Σχολεία, ΜΚΟ, Δήμους, εκπαιδευτικές δομές και Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για συμμετοχή στο έργο Fairness in Teaching, του Προγράμματος Erasmus+, με σκοπό την προώθηση της διαφορετικότητας και την προσφορά ίσων ευκαιριών στα παιδιά.  

Η δίκαιη πρόσβαση όλων των παιδιών στους τομείς STEM (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) βρίσκεται στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού έργου Fairness In Teaching (FIT), στο οποίο συμμετέχει το Πανεπιστήμιο Frederick με άλλους τέσσερις φορείς σε Λουξεμβούργο, Ιταλία και Γαλλία. Οι εταίροι του έργου πραγματοποίησαν την 5η τους συνάντηση στις 16 και 17 Ιανουαρίου στο Πανεπιστήμιο Frederick, όπου ολοκλήρωσαν ένα ακόμη στάδιο, προς την επίτευξη του τελικού στόχου του έργου, που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό σε εκπαιδευτικούς Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να προωθούν τη διαφορετικότητα στις τάξεις τους και να προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως φύλου και υπόβαθρου, σε παιδιά που έχουν λιγότερες ευκαιρίες, σε παιδιά πρόσφυγες, μετανάστες/τριες κ.ά.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Πανεπιστήμιο Frederick απευθύνει πρόσκληση σε Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ΜΚΟ, οργανώσεις Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης - ΕΕΚ, Δήμους και συναφείς φορείς να συμμετάσχουν στο έργο και να εφαρμόσουν τις καλές πρακτικές που αφορούν τους στόχους του. Ως μέλη της Κοινότητας Πρακτικής του έργου, θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν, να εισηγηθούν και να βελτιώσουν το εκπαιδευτικό υλικό που ανέπτυξε η κοινοπραξία.

«Οι τομείς των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών είναι αυτοί που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις και εκτιμάται πως θα αποτελέσουν τη βάση για τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Η συμμετοχή της Ερευνητικής Μονάδας μας στο έργο Fairness In Teaching (FIT) στοχεύει ακριβώς στο να παρέχουμε τα εργαλεία εκείνα που είναι απαραίτητα για να διασφαλίσουμε ότι οι τομείς STEM διδάσκονται σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά, αφού ο ρόλος της παιδείας στην προώθησή τους είναι καίριος προς αυτό το σκοπό», αναφέρει η Δρ Πετρούλα Μαυρικίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Frederick και επικεφαλής της Ερευνητικής Μονάδας RIGE – Gender Equality and Inclusion Unit που συντονίζει το έργο εκ μέρους του Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Κινητών Συσκευών MDL – Mobile Devices Laboratory.

Η Ερευνητική Μονάδα RIGE έχει την ευθύνη δημιουργίας, συντονισμού και λειτουργίας της Κοινότητας Πρακτικής του Έργου. Συμμετέχει στην κατάρτιση του Πλαισίου Ικανοτήτων για τη δίκαιη διδασκαλία κυρίως στους τομείς STEM και στην ανάπτυξη του υλικού κατάρτισης για τους/τις εκπαιδευτικούς. Το MDL υποστηρίζει τους/τις Συντονιστές/τριες για την ανάπτυξη της ψηφιακής Πλατφόρμας και των αλγορίθμων που θα δίνουν τη δυνατότητα στους/ις χρήστες/ριες να παρέχουν εισηγήσεις και ανατροφοδότηση για το διδακτικό υλικό που θα είναι αναρτημένο στην Πλατφόρμα. Σημειώνεται ότι σε αυτή την Πλατφόρμα έχουν εύκολη πρόσβαση όλα τα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

Το Έργο χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+. Στην κοινοπραξία FIT συμμετέχουν το List Institute of Science and Technology – LIST (Λουξεμβούργο) ως συντονιστής, και οι εταίροι Smart Venice (Ιταλία), Women In Digital Initiatives Luxembourg – WIDE&Co (Λουξεμβούργο), GIP Formation tout au long de la vie (Γαλλία) και Πανεπιστήμιο Frederick (Κύπρος).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Έργο Fairness in Teaching μπορείτε να απευθυνθείτε στη Δρ Πετρούλα Μαυρικίου, email: p.mavrikiou@frederick.ac.cy.

Previous article icon-grid View all articles Next article
logo-white
Nicosia
+357 22 394394
Limassol
+357 25 730975
Athens
+30 21 03311288
CONTACT US CONTACT US HERE

Quick Links

  • Undergraduate Programs
  • Postgraduate Programs
  • Distance Learning Programs
  • Schools and Departments
  • Tuition Fees & Funding
  • Academic calendar
  • Application form
  • CYQAA / ΔΙΠΑΕ
  • KYSATS / ΚΥ.Σ.Α.Τ.Σ.
  • DOATAP / Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

Useful Sources

  • Webmail
  • Extranet Portal
  • E-Learning
  • E-Learning (DL)
  • Library
  • Guides
  • Student Handbook (ENG)
  • Student Handbook (GR)
  • Student Handbook (DL)

© 2025 Frederick University

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Terms & Conditions