ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΣΑΣ ΚΩΔΙΚΟΥ (PASSWORD)
Αφορά μόνο φοιτητές/τριες που δεν έχουν αλλάξει ποτέ τον αρχικό τους κωδικό
Για να έχεις πρόσβαση στις πλατφόρμες του Πανεπιστημίου, η αλλαγή του αρχικού σου κωδικού (password) είναι υποχρεωτική (ΜΟΝΟ εαν δεν τον έχεις αλλάξει ποτέ).
Μπορείς να αλλάξεις άμεσα τον αρχικό σου κωδικό κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Σε περίπτωση που δεν θα έχεις αλλάξει έγκαιρα τον αρχικό σου κωδικό, μέσα στις επόμενες μέρες ΔΕΝ θα έχεις πρόσβαση στις πλατφόρμες του Πανεπιστημίου και θα ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις τα πιο κάτω βήματα.
Βήματα (ΜΟΝΟ εαν χάσεις την πρόσβαση σου στις πλατφόρμες του Πανεπιστημίου):
(α) Συνδέσου με το Ακαδημαϊκό Hλεκτρονικό Tαχυδρομείο στον σύνδεσμο https://webmail.frederick.ac.cy/
(β) Καταχώρησε τον Αριθμό Μητρώου Φοιτητή/τριας (username) “st0xxxxx”.
(γ) Πάτησε “ΣΥΝΔΕΣΗ”.
(δ) Καταχώρησε τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης (password): “pxxxxx”.
(ε) Πάτησε “Είσοδος”.
(στ) Καταχώρησε για ακόμη μία φορά τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης (στην πρώτη γραμμή) “pxxxxx”, και ακολούθως πληκτρολόγησε έναν νέο προσωπικό κωδικό πρόσβασης (στη 2η γραμμή) και, στη συνέχεια, πληκτρολόγησε ξανά τον νέο κωδικό πρόσβασης (στην 3η γραμμή).
Συμβουλές για δημιουργία δυνατού/ασφαλούς κωδικού
- Απόφυγε προφανείς επιλογές: Μην χρησιμοποιήσεις τον κωδικό του παραδείγματος, το όνομά σου, την ημερομηνία γέννησής σου ή κοινούς κωδικούς πρόσβασης, όπως "password123".
- Σκέψου κάποιες λέξεις κατά προτίμηση με προσωπική σημασία τις οποίες δεν θα ξεχάσεις (παράδειγμα: "skepsou lekseis").
- Αντικατέστησε κάποια γράμματα με αριθμούς (παράδειγμα: "sk3ps0u l3ks3is").
- Ένωσε τις λέξεις κάνοντας κεφάλαια κάποια γράμματα και πρόσθεσε κάποια σύμβολα για περισσότερη ασφάλεια (παράδειγμα: "sk3ps0uL3ks3is!").
- Αποθήκευσε τον κωδικό στον προσωπικό ηλεκτρονικό σου υπολογιστή όταν αυτό ζητηθεί ή εναλλακτικά σημείωσε τον κάπου για να μην τον ξεχάσεις.
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΟΥ
(ζ) Πάτησε “Είσοδος”
Μετά από λίγα λεπτά, ο κωδικός πρόσβασης (password) θα ενημερωθεί και θα μπορείς να εισέλθεις στο Ακαδημαϊκό Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο και στις υπόλοιπες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Frederick, χρησιμοποιώντας το όνομα χρήση και τον νέο κωδικό πρόσβασης.
Είναι σημαντικό να ελέγχεις συχνά το email του Πανεπιστημίου (webmail), καθώς εκεί θα λαμβάνεις μηνύματα από τον/τη Συντονιστή/τρια του Προγράμματος, από το Τμήμα σου, τους/τις διδάσκοντες/ουσες και από τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.