Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία (MEd)
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία (MEd)

Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία (MEd)
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία (MEd)

ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διάρκεια18 μήνες (Πλήρης Φοίτηση)

Δίδακτρα
€9,000 στο σύνολο της φοίτησης

ΓλώσσαΕλληνική

ΠανεπιστημιούποληΛεμεσός

icon-downloadΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Μάθετε περισσότερα για αυτό το πρόγραμμα

required field
required field
Invalid Input
required field
Τίτλος Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία - Μάστερ (MEd)
Επίπεδο Πιστοποίησης Mεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών)
Προσφέρεται από Τμήμα Επιστημών της Αγωγής
Φοίτηση  Πλήρης ή Μερική

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία" στοχεύει στην προετοιμασία των εκπαιδευτικών και των ερευνητών έτσι ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την αυξανόμενη πολυπλοκότητα του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος του 21ου αιώνα και να παρέχουν την ευκαιρία ποιοτικών σπουδών σε όλους/ες τους/τις φοιτητές/τριες.

Επιπλέον στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους/τις φοιτητές/τριες με το απαραίτητο θεωρητικό και πρακτικό επιστημονικό υπόβαθρο στις σύγχρονες τάσεις του αναλυτικού προγράμματος και της διδασκαλίας που υποστηρίζουν τη δημιουργικότητα, την έρευνα, την κοινωνική και εκπαιδευτική ενδυνάμωση και χειραφέτηση των εκπαιδευτικών και την καινοτομία, ώστε οι απόφοιτοι του προγράμματος να μπορούν να εργαστούν ως παραγωγικά στελέχη στον τομέα της εκπαίδευσης και να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες της σημερινής αλλά και της αυριανής κοινωνικής πραγματικότητας.

Για το σκοπό αυτό, το Πρόγραμμα προσφέρει ένα ισχυρό θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο στις σπουδές αναλυτικών προγραμμάτων, καθώς και σε συγκεκριμένους τομείς έμφασης γνωστικού περιεχομένου από τη σκοπιά των Σπουδών Αναλυτικών Προγραμμάτων.

Ιδιαίτερα, η δομή του προγράμματος "Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία" προσφέρει την ευκαιρία για εξερεύνηση και εμβάθυνση σε παιδαγωγικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές πτυχές των αναλυτικών προγραμμάτων καθώς και σε πτυχές που αφορούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.

Παράλληλα, προσφέρει την ευκαιρία για επικέντρωση των σπουδών του αναλυτικού προγράμματος σε ένα ευρύ φάσμα Γνωστικών Περιοχών και Γνωστικών Περιεχομένων: Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Εικαστικά και Θέατρο, Μαθηματική Παιδεία, Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της Γλωσσικής Διδασκαλίας.

Το MΕd "Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία" έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη πολυπλοκότητα του επαγγέλματος ενός/μιας εκπαιδευτικού και την ανάγκη για κριτική και περιεκτική εξέταση των εννοιών του αναλυτικού προγράμματος σε μακρο- ή/και μικρο-επίπεδο, της διδασκαλίας, της αξιολόγησης και των αλληλεπιδράσεών τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (δημοτική, προσχολική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση) και μορφών (τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση), δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, αλλά και σε κάθε άτομο που ασχολείται με την εκπαίδευση. Οι πέντε περιοχές έμφασης γνωστικού περιεχομένου του προγράμματος απευθύνονται σε μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τη δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση, την εκπαιδευτική τεχνολογία, τις εικαστικές τέχνες και το θέατρο, τη μαθηματική παιδεία και τις κοινωνικοπολιτιστικές όψεις στη διδασκαλία της γλώσσας.

Με το πέρας των σπουδών τους, οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να:

- Απαριθμούν και αναλύουν τα βασικά δομικά στοιχεία κάθε αναλυτικού προγράμματος και την αλληλοσυσχέτισή τους και συζητούν τη φιλοσοφική βάση και τις ιστορικά και κοινωνικά καθορισμένες προοπτικές ενός αναλυτικού προγράμματος.
- Τοποθετούν θεωρητικά με ορθό τρόπο τις αμοιβαίες αλληλεπιδράσεις και σχέσεις ανάμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση.
- Απαριθμούν και διακρίνουν πολλαπλές διδακτικές προσεγγίσεις και τις θεωρητικές και πρακτικές τους διαφορές.
- Γνωρίζουν αποτελεσματικές ερευνητικές τεχνικές για την ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων από την άποψη της ερευνητικής δεοντολογίας.
- Επιδεικνύουν ανώτερες ερευνητικές δεξιότητες σε θέματα εκπαίδευσης, και αποτελεσματικού σχεδιασμού και ελέγχου παρεμβατικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση προβληματικών εκπαιδευτικών καταστάσεων.
- Διαθέτουν τις αναγκαίες δεξιότητες και γνώση με ένα ευρύ φάσμα ερευνητικών μεθόδων, διδακτικών τεχνικών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την ενσωμάτων ποικίλων κοινωνικών θεμάτων στην εκπαίδευση και σε συνδυασμό με τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης.
- Μελετούν με κριτικό τρόπο την εκπαιδευτική πολιτική, τα αναλυτικά προγράμματα και εκπαιδευτικές ενέργειες.
- Γνωρίζουν και κατανοούν τα σύγχρονα, εξελισσόμενα περιβάλλοντα μάθησης και τις δυνατότητες που ανοίγονται στον μεταμοντέρνο κόσμο της πληροφορίας και της ταχείας προόδου.
- Χρησιμοποιούν και εφαρμόζουν τα ερευνητικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση και την κοινωνία γενικότερα.

Ο σχεδιασμός του μεταπτυχιακού προγράμματος έχει ως στόχο να προσφέρει στους/στις εκπαιδευτικούς το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο βασισμένο στα πιο πρόσφατα ερευνητικά ευρήματα και τις πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες ώστε να καταστούν αποτελεσματικοί επιστήμονες και να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες προκλήσεις του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.

Οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος διαθέτουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για το σχεδιασμό και την παροχή αποτελεσματικής διδασκαλίας ενώπιον διαφορετικών προφίλ μαθητών.

Ως εκ τούτου, οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος μπορούν να εργάζονται ως εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης ή να απασχοληθούν σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, σε οργανισμούς / ιδρύματα που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα, ημικρατικούς οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Επιπλέον, μπορούν να παρακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές σε διδακτορικό επίπεδο.

Τα κριτήρια εισδοχής καθορίζονται στους Γενικούς Περί Φοιτητών Κανονισμούς, αλλά και στον Κανονισμό Σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick.

Ένα πτυχίο από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή ισοδύναμο διεθνές προσόν ή αποδεκτό επαγγελματικό προσόν θεωρείται η κύρια ακαδημαϊκή απαίτηση.

Επιπλέον, η πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας είναι εξαιρετικά σημαντική. Πλεονέκτημα θεωρείται η απόδειξη ικανοποιητικής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (αποδεκτά πιστοποιητικά μπορεί να είναι το TOEFL, το IELTS, το GCSE, το IGCSE και το Cambridge Certificate of Proficiency in English ή κάποιο ισοδύναμο).

Οι υποψήφιο/ες φοιτητές/τριες αναμένεται να υποβάλουν την αίτησή τους και όλα τα σχετικά δικαιολογητικά, όπως αντίγραφα των διπλωμάτων τους, αναλυτική βαθμολογία, δύο συστατικές επιστολές από καθηγητές/τριες ή επιβλέποντες/ουσες στο χώρο εργασίας και έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων. Όποτε η Επιτροπή του Προγράμματος το κρίνει αναγκαίο, οι υποψήφιοι/ες ενδέχεται να κληθούν για συνέντευξη.

Αναγνώριση προηγούμενης φοίτησης και μεταφορά μαθημάτων

Με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα, η Επιτροπή του Προγράμματος αξιολογηθεί τους/τις υποψήφιους/ες φοιτητές/τριες βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όπως έγγραφα που τεκμηριώνουν τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις, συστατικές επιστολές, ψηφιακό γραμματισμό, ερευνητικά ενδιαφέροντα, συνέντευξη, εργασιακή εμπειρία, γνώση ελληνικών ή/και αγγλικών κλπ. Οι αποφάσεις της επιτροπής ανακοινώνονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με άλλο τρόπο σε όλους τους υποψηφίους.

Η μεταφορά πιστωτικών μονάδων από άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς για αναγνώριση σπουδών που ισχύουν στο Πανεπιστήμιο Frederick.

Υπάρχουν επίσης ειδικοί κανονισμοί και διαδικασίες για την εγγραφή των αποφοίτων σε επαγγελματικές ενώσεις και την αναγνώριση των τίτλων σπουδών και των τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως ορίζονται από το ΚΥΣΑΤΣ και το ΔΟΑΤΑΠ (Ελληνικό NARIC).

Examination Regulations, Assessment and Grading
There are no specific examination regulations, assessment and grading methods employed by this Program. The examination regulations, assessment methods and grading system for this Program are the same as the relevant general university regulations.

Graduation Requirements
Students are eligible for graduation after successfully completing 90 ECTS credits in the courses listed in the Program Structure.

Furthermore, a student can graduate only if their CGPA is greater or equal to 5.00 out of 10.00.

Graduating students with a CGPA less than 5.00 might have to take extra courses or repeat a number of courses in order to improve their grades.

Access to Further Studies
The graduates of the Program have access to doctoral programmes (3rd Cycle) in disciplines related with education.
 
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 70 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1EDU701Μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος103
2EDU702Εκπαιδευτική Έρευνα103
3EDU703Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση103
4EDU704Μοντέλα Ανάπτυξης Αναλυτικών Προγραμμάτων103
5EDU705Μεταπτυχιακή Εργασία Ι103
6EDU706Μεταπτυχιακή Εργασία ΙΙ203

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1EDU707Παιδαγωγική και Έρευνα της Δημιουργικής Γραφής103
2EDU708Παιδική, Νεανική και Διηλικιακή Λογοτεχνία σε Τάξεις Δημιουργικής Γραφής103
3EDU709Εικονογραφημένο Βιβλίο και Δημιουργική Ανάγνωση / Δημιουργική Γραφή103
4EDU710Γράφοντας με Κειμενικούς Τύπους και Είδη103
5EDU711Σχεδιάζοντας Μαθησιακά Περιβάλλοντα και Αναπτύσσοντας Εκπαιδευτικό Υλικό με την Τεχνολογία103
6EDU712Μεικτή, Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Εποχή103
7EDU713Σύγχρονα Θέματα: Ρομποτική, Προγραμματισμός, Makerspaces, Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα 103
8EDU714Νέοι Γραμματισμοί: Σχεδιάζοντας Πολυμεσικό Υλικό για Διδασκαλία103
9EDU715Θέατρο/Δράμα για τη Μάθηση και την Ευημερία (Well-being)103
10EDU716Θέατρο για Ανήλικους Θεατές103
11EDU717Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών στην Εικαστική Αγωγή103
12EDU718Τέχνη, Ταυτότητα και Κουλτούρα103
13EDU719Ανάπτυξη Αναλυτικού προγράμματος και Μη Τυπική Εκπαίδευση στα Μαθηματικά103
14EDU720Η Ανάπτυξη της Μαθηματικής Σκέψης103
15EDU721Διαδραστικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Εκπαιδευτικά Εργαλεία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών103
16EDU722Σύγχρονες τάσεις στη Μαθηματική Παιδεία103
17EDU723Η Ελληνική ως 1η και 2η / Ξένη Γλώσσα. Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία103
18EDU724Η Ελληνική Γλώσσα στη Διασπορά103
19EDU725Ανάλυση Σχολικής Διεπίδρασης103
20EDU726Κοινωνιογλωσσολογία και Διδασκαλία της Γλώσσας103
Total
90
Εξάμηνα
ECTS
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1EDU701Μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος10
2EDU702Εκπαιδευτική Έρευνα10
3EDU703Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση10
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1EDU704Μοντέλα Ανάπτυξης Αναλυτικών Προγραμμάτων10
2EDU705Μεταπτυχιακή Εργασία Ι10
3ΜάΘημα Επιλογής10
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1EDU706Μεταπτυχιακή Εργασία ΙΙ20
2ΜάΘημα Επιλογής10
ΣΥΝΟΛΟ30
 
 
 
 

Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:

RankName
ProfessorProf. Areti Panaoura
ProfessorDr. Victoria Pavlou
Associate ProfessorDr. Nicoletta Christodoulou
Associate ProfessorDr. Andri Constantinou
Associate ProfessorDr. Nikleia Eteokleous
Associate Professor - Programme Coordinator Dr. Katerina Karatasou
Associate ProfessorDr. Maria Vasiliadou
Assistant ProfessorDr. Maria Christodoulidou
Assistant ProfessorDr. Chrysa Nitsiou
Collaborating Acad. StaffDr. Anna Chatzipanagiotidou
contact-us-img

Επικοινωνήστε μαζί μας

Λευκωσία +357 22 394394 Λεμεσός +357 25 730975