CAST YOUR NOMINATIONS TO THE MICHAEL FREIDERICKOU EXCELLENCE AWARDS

ENGLISH TEXT BELOW 

ΠΡΟΤΕΙΝΕ Η/ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΜΙΧΑΛΗ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΥ  

Φέτος, οι φοιτητές/τριες διεκδικούν οι ίδιοι/ες βραβεία και προτείνουν υποψήφιους/ες , σε δύο κατηγορίες Βραβείων που αποδίδονται εις μνήμη του Ιδρυτή του Πανεπιστημίου, Mιχάλη Φρειδερίκου. Τα βραβεία θα απονεμηθούν στην Τελετή Βράβευσης Πρωτευσάντων που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 28 Ιουνίου στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας. 

Οι δύο κατηγορίες για τις οποίες μπορούν να προτείνουν ένα/μια υποψήφιο/α είναι:

    (α) Teaching Excellence Awards (Βραβείο Αριστείας στη Διδασκαλία)

    (β) Outstanding Student or Graduate (Βραβείο Αντίκτυπου στην Κοινωνία από φοιτητή/τρια ή απόφοιτο/η) 

Επιπλέον, μπορούν οι ίδιοι/ες να προταθούν ή να δηλώσουν τη δική τους υποψηφιότητα και να διεκδικήσουν δύο βραβεία: 

    (α) Sustainable Development Goals Actions Award (Βραβείο για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης)

    (β) Outstanding Student or Graduate (όπωςπάνω) 

Κατηγορία:

Teaching Excellence Awards/ Βραβείο Αριστείας στη Διδασκαλία

 

Προτείνονται μέλη του διδακτικού προσωπικού που έχουν διδάξει κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 σε δια ζώσης ή εξ αποστάσεως πρόγραμμα σπουδών.

 

Outstanding Student or Graduate / Βραβείο Αντίκτυπου στην Κοινωνία από φοιτητή/τρια ή απόφοιτο/η

 

Προτείνονται φοιτητές/τριες ή απόφοιτοι/ες με ένα επίτευγμα, το οποίο έχει αντίκτυπο στην κοινότητά τους.

 

Sustainable Development Goals Actions Award / Βραβείο για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης

 

Δράσεις (ατομικές ή συλλογικές) που προωθούν τους Βιώσιμους Στόχους Ανάπτυξης και την κινητοποίηση άλλων στην επίτευξή τους.

 

Σε αυτή την κατηγορία οποιοδήποτε μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας μπορεί να υποβάλει υποψηφιότητα.

Κριτήρια Υποψηφιότητας

Οι δραστηριότητες του/της υποψήφιου/ας θα πρέπει να συμβάλλουν τουλάχιστον σε ένα από τα ακόλουθα τρία:

 

  1. Υβριδική Διδασκαλία

Το βραβείο αναγνωρίζει το μέλος του διδακτικού προσωπικού που χρησιμοποίησε την υβριδική εκπαίδευση με τρόπο ενδιαφέροντα και καινοτόμο:

 

  • Με φοιτητικοκεντρική προσέγγιση στη διδασκαλία και διευκόλυνση της συμμετοχής και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών από τους/τις φοιτητές/τριες
  • Διερευνώντας νέες, δημιουργικές και καινοτόμες στρατηγικές, μεθοδολογίες και ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες που συνδέονται με τα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος.
  • Σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας (εντός της τάξης και διαδικτυακά) δραστηριότητες, ασκήσεις, εργασίες και αξιολογήσεις που σχετίζονται άμεσα με το περιεχόμενο του μαθήματος και με τα μαθησιακά αποτελέσματα.
  • Αξιοποιώντας ποικίλες δια ζώσης και  διαδικτυακές μεθόδους για την αξιολόγηση της κατανόησης του περιεχόμενου του μαθήματος, και την ανάπτυξη δεξιοτήτων των φοιτητών/τριών.

 

  1. Διδασκαλία που εμπνέει

Το βραβείο αναγνωρίζει το μέλος του διδακτικού προσωπικού που εισήγαγε νέες, καινοτόμες και δημιουργικές μεθόδους διδασκαλίας όπως:

  • Καινοτόμο και δυναμικό περιεχόμενο μαθήματος που να εξετάζει διαφορετικές οπτικές / προσεγγίσεις.
  • Προώθηση της συνεργασίας και διάδρασης μέσα στο μάθημα μέσω της χρήσης καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων, μεθόδων αξιολόγησης, δραστηριοτήτων, τεχνολογιών και εκπαιδευτικού υλικού.
  • Ανάπτυξη και ενίσχυση, μέσω της διδασκαλίας και της υποστήριξης των φοιτητών/τριών, της περιέργειας, της δημιουργικότητας και της αγάπης για μάθηση.

 

  1. Αίσθηση του ανήκειν

Το βραβείο αναγνωρίζει το μέλος του διδακτικού προσωπικού που παρέχει μαθησιακή στήριξη με το να:

  • Ενισχύει την αυτοπεποίθηση των φοιτητών/τριών και να στηρίζει τις επιλογές τους σε ό,τι αφορά τις σπουδές και την επαγγελματική τους κατεύθυνση.

 

  • Έχει ενθουσιασμό για το μάθημά του και το μεταφέρει στους/στις φοιτητές/τριες με τρόπο που να αποτελεί κίνητρο για να εστιάζουν στις σπουδές τους.
  • Στηρίζει τους/τις φοιτητές/τριες ώστε να είναι συμμέτοχοι και συν-δημιουργοί στη διαδικασία μάθησης.

 

  • Στηρίζει τους/τις φοιτητές/τριες ώστε να συνδεθούν με τη ζωή του Πανεπιστημίου και να ενσωματωθούν στην Πανεπιστημιακή κοινότητα.

 

 

 

 

 

Υποψηφιότητες υποβάλλονται για υφιστάμενους/ες φοιτητές / τριες ή απόφοιτους του Πανεπιστημίου Frederick με έργο και δράσεις που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κοινότητα.

Οι δραστηριότητες του/της υποψήφιου/ας θα πρέπει να συμβάλλουν τουλάχιστον σε ένα από τα ακόλουθα τρία, σε σχέση με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης:

 

  1. Κινητοποίηση άλλων για να αναλάβουν δράση για την προώθηση και υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.

 

  1. Υλοποίηση δράσεων που εμπνέουν αλλαγή στις στάσεις και συμπεριφορές σε σχέση με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

 

  1. Ανάπτυξη συνεργασιών ανάμεσα σε άτομα και ποικίλους εταίρους, γεφύρωση του χάσματος που υπάρχει ανάμεσα στους πολίτες και στα θεσμικά όργανα για ενίσχυση της προόδου στην υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.  

Διαδικασία Υποβολής Υποψήφιου/ας

Για την κατηγορία ‘Teaching Excellence Awards’ , η υποβολή υποψήφιου/ας θα πρέπει να υποστηρίζεται από τουλάχιστον τρεις (3) φοιτητές/τριες.

 

Η υποψηφιότητα υποβάλλεται ηλεκτρονικά εδώ μέχρι την Κυριακή,  29 Μάϊου 2022

 

Για να προτείνεις τον εαυτό σου θα πρέπει να συμπληρώσεις

το έντυπο υποβολής υποψηφιότητας εδώ μέχρι την Κυριακή,  5 Ιουνίου, 2022.

 

Για να προτείνεις συμφοιτητή /τριά σου ή απόφοιτο / απόφοιτη τότε θα πρέπει να συμπληρώσεις το έντυπο υποβολής υποψηφίου/ας που βρίσκεται εδώ μέχρι την Κυριακή, 29 Μαΐου 2022.

 

Μπορείς να αιτηθείς και να υποβάλεις την υποψηφιότητά σου σε αυτή την κατηγορίαεδώ, μέχρι την Κυριακή, 5 Ιουνίου 2022.

 

 Μάθε περισσότερα εδώ: https://www.frederick.ac.cy/component/content/article/2-uncategorised/3333-the-michael-frederickou-excellence-awards-2021-2022   


This year, students nominate and are eligible for the Michael Frederickou Excellence Awards that will be awarded during th Academic Excellence Awards Ceremony that will take place on Tuesday, June 28, 2022 in Nicosia.  

Students can nominate faculty members, fellow students and alumni in the following categories:

    (a) Teaching Excellence Awards (for faculty members)

    (b) Outstanding Student or Graduate (for current students or Frederick graduates). 

Students (and graduates) can submit a self-nomination and be eligible for an award in the following two categories: 

    (a) Sustainable Development Goals Actions Award

    (b) Outstanding Student or Graduate (same as above) 

Category:

Teaching Excellence Awards

A series of awards will be granted to academic staff that have taught in the current academic year. The awards will be granted on specific themes that reflect the university goals with particular emphasis on student-centered learning and innovation in higher education teaching.

Outstanding Student or Graduate

Sustainable Development Goals Actions Award

 

The University will award

  • practices or activities from Frederick University faculty, staff, students and alumni that show significant impact with respect to SDGs or
  • outstanding individuals (Frederick University faculty, staff, students and alumni) who are demonstrating that it is up to us to inspire and enact change.

 

Criteria

Submissions should demonstrate how the nominee’s activities contribute to at least one of the following strategic themes:

All submissions should consider the extent to which students are engaged in a form of partnership.


Hybrid teaching
This award recognises a faculty member who has used hybrid teaching in an interesting and engaging way. This may include, but is not limited to:

  1. Using best practices in applying a student-centered approach to in-class teaching as well as online course facilitation and presence.
  2. Exploring new, creative, and innovative strategies, methodologies, digital tools, & technologies, guided by the course learning outcomes.
  3. Design and implementation of both in-classroom and online activities, exercises and assignments, and assessments that are meaningful, purposeful, and relevant to the course learning outcomes.
  4. Using a variety of both in-classroom and online methods to assess master of course content, and development of student learning and skills.

Inspiring and Innovative teaching
This award recognises a faculty member who has used new, interesting and engaging ways to teach their content. This may include, but is not limited to:

  1. Introducing new and exciting methods to their teaching.
  2. Delivering innovative and dynamic content which examines a range of perspectives.
  3. Creating an interactive and collaborative learning environment by employing novel teaching approaches, assessment methods, activities, technologies and/or educational materials.
  4. Inspiring curiosity, creativity and a love of learning through their teaching / support of student learning.

Students' Sense of Belonging
This award recognises a faculty member, who has provided excellent support for teaching and learning.
This may include, but is not limited to:

  1. Inspiring confidence and support students sense of purpose in relation to their studies and career aspirations.
  2. Demonstrating their enthusiasm for their subject and delivering content in a way that motivates students to connect to their discipline.
  3. Supporting students to participate as co-creators and partners in their learning.
  4. Helping students connect and integrate with the University and campus community.

 

An award celebrating an outstanding achievement of a Frederick University student or graduate with emphasis on its impact on the community.

Submissions should demonstrate how the nominee’s activities contribute to at least one of the following:

  • Mobilize others to act for the SDGs,
  • inspire a shift in behaviour for the SDGs,
  • connect people and/or diverse partners, bridging the gap between citizens and institutions, to increase progress on the SDGs.

Multiple awards may be given for actions relating to different SDGs.

 

Nomination Procedures and Deadlines

To nominate a faculty member for the Teaching Excellence Awards, the nomination must be supported by at least three students (one nomination form to be completed from all students).

 

To nominate a faculty member, you must submit your nomination here by Sunday, May 29, 2022.

For self-nominations visit here and submit the form by Sunday, June 5, 2022.

 

To nominate a fellow Frederick student or a Frederick graduate you must submit the relevant form found here by Sunday, May 29, 2022.

 

Any member of the academic community is eligible for this award (faculty members, administrative staff, students & graduates).

 

For self-nominations visit here and submit the form by Sunday, June 5, 2022.

 

For more info: https://www.frederick.ac.cy/component/content/article/2-uncategorised/3333-the-michael-frederickou-excellence-awards-2021-2022